۱۳۹۱/۵/۲۳

سایت صدا و سیما هک شد

ساعاتی پیش سایت صدا و سیما هک شد.هکرها در اعتراض به سکوت و کم توجهی صدا و سیما در قبال زلزله آذربایجان سایت این رسانه را هک کردند. پیغامی که پس از هک روی سایت گذاشته اند خواندنی است:

اینجا آذرآبادگان هست سر ایران
یک عمر جوک گفتی سکوت کردم
بیگانه حمله کرد بابک را داده ام
جنگ شد باکری ها داده ام
رضازاده و دایی شادی به خانه هایتان آوردند
دیگر سکوت نخواهم کرد
این صدای شکستن سکوت من است
...................
هک شد تا مردم بدانند هنوز هستند کسانی که پشتشان ایستاده اند
ایستاده ایم همچون کوه در برابر افکار ننگ صدا و سیما
اینجا آذرآبادگان است خاک من، خون من، مردم من
حتی لحظه ای نخواهیم گذاشت حقمان را یک مشت سیاستمدار بالا بکشند
وقتی مردمان من زیر خاک جان می دادند صدا و سیما عوض اطلاع رسانی و همدردی خنده بازار پخش می کرد
اما امروز من به خاطر مردمم، به خاطر انسانیت، به خاطر خدا
مشت صداقت، مشت انسانیت، مشت فرهنگ زا بر دهانتان کوبیدم
تا بدانید 20 سال پیش دیگر مرد، مردم آگاه شده اند و کسی گوش به صدای برخواسته از حنجره سیاست نمی دهد
...................
آذرآبادگان من تو را بار دیگر بهتر از قبل بنا خواهم کرد


۹ نظر:

  1. اسکل جان، این آدرسی که شما لینگ فرمودی هست:
    r.iribnews.ir آدرس درست iribnews.ir هست! چرا مزخرف پست میکنی؟

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اسگل تویه مادر جنده هستی که هیچی حالت نیس ، سعید تو پستش میگه که سایت صدا و سیما نه واحد مرکزی خبر !! من همین الان سایت کیری صداو سیما رو چک کردم ، اصلان باز نمیشه، به گا رفته سایت ، ها ها ، ایول سعید .

      سعید جان دمت گرم بابت پستت ، مرسی ، ادامه بده. مواظب خودت باش.

      حذف
    2. خاک بر سر بی شعور دروغگوی بی ناموست کنن! بدبخت این سایت هم که بالا میاد http://www.irib.ir/ با وجود اوشکوهای بی سر و پایی مثل تو دمکراسی تا ابد به ایران نمیاد. تو واقعاً اینقدر نفهمی که فکر کنی r اضافه اول آدرس چکار میکنه؟ دلقک! البته منم کم اسکل نیستم که دارم به تعداد بازدید این وبلاگ در پیت اضافه میکنم...

      حذف
  2. www.haafezholding.com انتهای صفحه اصلی سایت را ببینید سایت را بین دوستان آذری خود شر کنید

    پاسخحذف
  3. سایت اسبانیایی ایرانی حافظ هولدینگ هم عزادار هموطنان آذری است در فیسبوکشون هم لایک کنید و ببینید facebook/haafez holding international
    www.haafezholding.com

    پاسخحذف
  4. عزیزم ان صدا سیما رو هک کردن بعد ساب دومین زدن و صفحه هک رو تو اون ساب دومین اپ کردن اگه به r اولش نگاه کنید مفهمید r.iribnews.ir این ساب دومینه پس در نتیجه نتیجه میگیریم که سایت صدا سیما که این هست iribnews.ir هک شده بعد هکر یه ساب دومسن باز کرده بعدش صفحه هکشو اپ کرده رو سرور و این که ایا صدا سیما هک سده یا نه بله هک شده هکر cpanel صدا سیما رو زده بعد ساب دومین ساخته و اون ساب دومین رو هک کردن کلا خبرو بی بی سی گفت اسم هکرم به زبون اوردن حالا شما بازم شک دارین :d اینم لینک اثبات هک http://append-hc.com/mirror/id/18998 درود بر این هکر پر غرور افرین بر تو امیر هکر

    پاسخحذف
  5. چرا به روز نمی کنی سعید؟

    پاسخحذف
  6. yashar کیر نخور میدم مادرت رو تو فتا بگاین که دسترسی به نتم دیگه ندن بهت درست صحبت کن بی احترامی نکن تا ندادم بکننت

    پاسخحذف